Overslaan naar content

Allround developer

Hybride
  • Rotterdam, Zuid-Holland, Nederland
€ 3.200 - € 5.200

Functieomschrijving

Ben jij een allround developer die houdt van afwisseling in je werk? Iemand die 10 verschillende taken per dag leuker vindt dan 1 per week? Is geen vraag jou te veel en ben jij graag het eerste aanspreekpunt voor klanten zoals Prinses Máxima centrum, Koopmans, Tony Chocolonely & Marcel's Green Soap? Team up with Bitfactory!


Jij maakt het mogelijk

Je gaat werken met slimme koppen zoals jij. Samen tackelen we de meest uitdagende projecten voor klanten die inspireren. Als developer support vang je de eerste vragen van klanten af en denk je proactief mee met technische oplossingen. De ene keer los je een bug op, de andere keer werk je een change request weg. Jij beslist altijd of je iets meteen zelfstandig kunt oplossen of dat je het team inschakelt. Je fungeert dus regelmatig als schakel tussen de developers en de klant, waarbij je klanten op de hoogte houdt en uitlegt wat er is gedaan. Het is anders dan een reguliere servicedesk functie; interne vragen over bijvoorbeeld deployen worden opgepakt door ons DevOps team. Jij zorgt ervoor dat alle binnenkomende vragen goed gecoördineerd worden en dat klanten blij zijn. Benieuwd naar onze klantcases? Bekijk ze hier

Vereisten

Jij hebt het

Je hebt 5 jaar ervaring en bent een allround developer die alles weet van Laravel, PHP, WordPress en meer. Je vindt snel de bug en lost ‘m op. Je staat open voor nieuwe technieken zoals Shopify of Shopware en breidt graag je skills uit. Je hoeft geen formele informatica-studie te hebben gevolgd. Jouw drive vinden we belangrijker. Of je nu 5 of 10 jaar ervaring hebt, of je 25 of 45 bent, bij ons telt enthousiasme en motivatie.


Ook breng je mee:

  • Jij ontdekt snel waar het probleem in een project zit en weet precies wie het beste kan helpen om het op te lossen. Proactief denk je mee hoe het beter kan.

  • Je houdt goed overzicht over je werkzaamheden en tickets. Als meerdere tickets tegelijk binnenkomen, weet jij wat eerst moet en laat je je niet gek maken als alles urgent lijkt. Je gaat goed om met korte deadlines en lost incidenten snel op, terwijl je de klant op de hoogte houdt.

  • Jouw communicatie skills? Die stellen we op prijs. Je kunt technische wijzigingen begrijpelijk uitleggen aan klanten en spreekt op goed niveau Nederlands.

  • Je zoekt altijd naar een gezonde balans tussen snelle en toekomstbestendige oplossingen. Jij denkt verder als iets niet kan en bedenkt een tijdelijke oplossing of aanpassing, zodat de klant toch geholpen is. “Het kan niet, bestaat niet” is jouw motto.

  • Flexibel werken past bij je en je bent in overleg ook af en toe tot 22:00 uur bereikbaar voor standby-diensten. Uiteraard staat hier een vergoeding tegenover.


Dit verdien jij

  • Een salaris waar je blij van wordt (€3.200 - €5.200), 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld voor je droomtrip;

  • We hebben een collectief pensioen waarbij je zelf kunt bepalen hoe jouw pensioen belegd wordt;

  • Een snelle MacBook Pro? Staat klaar;

  • Reiskostenvergoeding, hoe je ook reist;

  • Persoonlijke groei met een ontwikkelingstraject en een eigen opleidingsbudget. ​​Misschien wil je wel een cursus softskills doen of certificaten behalen voor PimCore of Laravel. Of wil je doorgroeien in een expert rol op een bepaalde techstack of als servicedesk manager.

  • En lunch? Die is elke dag een feestje met Jeannette. De ene dag omelet, de andere dag pannenkoeken!


Extra’s waar jij op kan rekenen:

  • Bij een goede balans tussen werk en privé hoort zowel de mogelijkheid om op kantoor als thuis te werken inclusief een thuiswerkvergoeding. Een keer sporten na de lunch of eerder weg voor een voetbalwedstrijd of concert? Bij ons kan dat. Want we snappen dat het leven niet enkel om werk draait. We vertrouwen erop dat je in staat bent om je eigen werkdag goed in te delen.

  • Leuke uitjes, iedere donderdag een Bitborrel, Bittalks waar kennisdeling centraal staat en 1 keer per jaar hebben we zelfs een Bit Festival waar we ook klanten en interessante sprekers uitnodigen. En mocht je van voetbal houden; we hebben drie Feyenoord stoelen. Doe er je voordeel mee.

  • Een onbelaste communicatie vergoeding in de vorm van een telefoonabonnement en/of internet abonnement.


Hier maak jij het waar

Het Service team bestaat uit 2 mensen, Sabine (Service Manager) & Jurgen. We hebben de klanten voor het gemak onderverdeeld. Bij ons is de werksfeer relaxed en de humor flauw – en dat vinden we best oké.

"Bij Bitfactory staat het blij maken van klanten centraal. Een tof bedrijf met veel afwisseling, flexibiliteit en vrijheid, waar kennisdeling, een goede sfeer en teamspirit voorop staan." - Sabine (Servicedesk Manager).


Over Bitfactory

Bitfactory is een digital agency voor strategie, design en technologie. Wij helpen onze klanten steeds de volgende stap te maken in de digitalisering van hun business. We zijn een platte organisatie met een open en ondernemende sfeer, waarin werk en fun hand in hand gaan. Samen met ambitieuze merken ontwikkelen we gave digitale producten om hun klanten blij te maken en hun business te laten groeien. Als digital partner zijn wij continu betrokken en bieden high-end support, groei en innovatie. Super service noemen we dat. We groeien en zoeken daarom ervaren mensen die het leuk vinden om samen de volgende fase in te gaan.


Ben jij een Bit?

Snel schakelen, gezelligheid, samen groeien – dat is wat we doen. Solliciteer dan nu. En wie weet, pak jij wel die lead op het volgende Bitfest (of ben je er gewoon gezellig bij).


Sollicitatieproces

Eerst ontmoet je Joris of Rienk en Sabine. Zij willen weten wat jou drijft. Waarom houd je van je vak? Wat leer je in je vrije tijd? Daarna praat je met Robin en een collega uit het team. Hier gaan we de diepte in en horen we graag meer over jouw technische kennis.

of

Heb je een vraag over het recruitmentproces?

Bel of app met onze Recruiter Vera via +31 6 51 98 20 89.
Je kan voor inhoudelijke vragen ook altijd even met Joris bellen via +31 6 12 34 56 66.